Kategorie: Wszystkie | Galeria | Notatnik | O mnie | Photoshop | Szkicownik | Wstęp
RSS
sobota, 31 października 2009
Concept Car - czyli mój samochodzik na torze

Concept Car - TC

Przy okazji tworzenia toru do gry, postanowiłem umieścić w nim mój projekt samochodu sportowego (Concept Car).

3DS Max i Photoshop

środa, 28 października 2009
Photoshop - Tutorial - Ręka a la Caravaggio

Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem udostępnienia tu na blogu mojego Photoshopowego tutoriala zrobionego dla magazynu PSD PHOTOSHOP - w końcu powstał w wersji blogowej.

 

Photoshop - Tutorial - Ręka a la Caravaggio

 

 

Duża wersja pracy:

Paula i Maja

Paula i Maja

 

Ostatnio zrobiłem taki mały pokaz dla PAŃ - jak stać się piękną - ulotka reklamowa firmy Paula i Maja

Pędzelki można zakupić tu

 

Twarz kobiety została wymyślona przeze mnie i narysowana w Photoshopie za pomocą tabletu graficznego

wtorek, 27 października 2009
Tymoteusz Chliszcz portfolio

Tymoteusz Chliszcz portfolio  2D, 3D

 

Postanowiłem troszkę wzbogacić swoje portfolio o teksturowanie. Wysłałem do kilku firm, z nadzieją na ciekawe zlecenia.

środa, 14 października 2009
3D games - Low Poly - grass

3D games - Low Poly - Grass

Tym razem opracowałem teren - trawa, zarośla itd...

Zostało tylko umieszczenie w grze...

poniedziałek, 12 października 2009
3D modele do gry - tor Talladega

 

3d model do gry GTR 2.5 Red Line

 

 

Wraz z kolegą opracowaliśmy model do gry wyścigowej. Tym razem opracowałem samą teksturę. Zbiornik został umieszczony w grze w przypadkowym miejscu, potem trafi tam gdzie jego miejsce.

niedziela, 11 października 2009
3D models Low-Poly and texstures for racer games - GTR 2.5 Red-Line

3d models Low-Poly

Wczoraj do późna w nocy pracowałem nad teksturą asfaltu.  Render zrobiłem dość oszczędny w GI więc troszkę musiałem podciągnąć w Photoshopie. Zmieniłem kolor itd...

 

wtorek, 06 października 2009
3D models Low Poly for racing games

3D low poly for games

3D wzmagania z modelowaniem Low Poly, mapowaniem i teksturowaniem oraz testowymi renderami.

niedziela, 04 października 2009
3D - elementy gry wyścigowej

3D games

Praca nad grą - modelowanie brył i teksturowanie ciąg dalszy. Dzisiaj zrobiłem siatkę.

sobota, 03 października 2009
3D modele i textury do gry wyścigowej

Dzisiaj zrobiłem dodatkową barierkę. Render bardzo szkicowy, ale obrazuje efekt.

3D games

 
1 , 2